CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, March 26, 2012

March


 

Banyak benda yang berlaku tapi aku tak update kat blog ni. Banyak sebenarnya nak share dengan korang. Tapi tak sempat, takda masa. Sorry for that.Taknak merepek panjang, just summarising some incident happen in this month.

March
1st week aku cuti seminggu. Cuti mid sem. And ada 2 Sabahan ikut aku balik Kedah. Memang enjoy sebab hari-hari keluar bawa dorang menjelajah sekitar kawasan Alor Setar- Arau -Kangar. And my Abah give permission untuk bawa kereta beliau. Overexcited sebab tak pernah bawa kereta sendiri tanpa Abah di sisi. Tapi failed time parking kereta kat Pusat Sains sebab aku conquer 2 petak parking tanpa rasa bersalah. My bad...aku memang failed parking kereta ikut piawaian.
2nd week start kelas. Karnival sukan farmasi bermula.Aku masuk futsal game. My team is KAKI BANGKU team. Surprisingly, kami dapat tempat keempat. Memang lenguh-lenguh kaki semua sebab lama tak lasak and before main tak stretching dulu urat-urat yang lama berehat. Last day tu, kitorang main 3 games sekaligus. Memang pancit terus la den.
Elaun buku masuk and aku gunakan untuk beli jajan. 1st time masuk The Store Sungai Buloh. Not bad la.
3rd week
Busy dengan assignment and folio. Sampaikan aku terpaksa tidur pukul 2 pagi untuk siapkan keja.Sekarang aku dah siapkan semua keja sebab tu ada masa untuk dibuangkan kat sini.

Sebulan 2 minggu lagi untuk final exam....
Till we meet again with another routine ....


No comments: