CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, December 06, 2011

Papertoys

Dup dap dup dap!! Terkejut gilerr.Tengah syiok membuang masa depan pc sebab takda mood nak buat aktiviti kat kanak-kanak ni, dapat emergency sms thru my phone from penyelia PAKK Kuala Perlis iaitu Kak Wanie. Dia bagitau yang ada Inche Pegawai dari Jabatan Kebajikan Masyarakat terjah PAKK dia. Aku pun apalagi terus la gather semua kanak-kanak yang berselerak dalam PAKK aku ni, untuk buat aktiviti. Aktiviti emergency hari nie ialah buat paper toys. Bahan memang dah tersedia minggu lepas, tapi bila aku try buat sendiri minggu lepas, agak susah la untuk kanak-kanak ni. Tu yang tak go on je aktiviti ni. Tapi tadi aku buat juga la sebab kalau tetiba Inche Pegawai tu datang and tengok aku tak buat aktiviti apa-apa, memang nak kena jawab segala macam soalan yang menyesakkan perut aku.

Paper toy hari ini adalah:
Kawaii cat


Emotional jack

and ada lagi la angry bird, gundam robot and apa ntah nama dia

*sumber bahan dari Little Plastic Man. Boleh la kalau nak try, download template yang disediakan di blog beliau.

No comments: