CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, December 10, 2011

Degree or DIPLOMA?


Syukur Alhamdulillah, Allah dah buka jalan untuk aku sambung study. Rezeki mencurah-curah sampai aku TAK TAHU nak pilih yang mana.
atau

Kusut nak pilih sebab perbezaan DEGREE dengan DIPLOMA bukannya sebab course pun. Kawan-kawan semua dah buat degree and aku takkan nak buat diploma. My Mak Abah nak aku terima farmasi sebab kerja terjamin dapat and accountancy tu belum tentu akan dapat kerja right after grad. Istikharah dah, and ramai sokong aku pergi pharmacy. But lately, rasa rugi pulak nak buat diploma padahal offer untuk buat degree ada.
K-U-S-U-T
ALLAH sentiasa ada. ALLAH dengar semua masalah aku. And I think, I should pilih sekarang.


1 comment:

iamtie.blogspot.com said...

ehhe~
buatlah pilihan yg kmu rsa kmu boley lakukan..
eheheh~
follow ma blog keyh~
:)