CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, February 02, 2013

Summary of January


#Alhamdulillah, aku lulus dengan jayanya exam semester 2 PPF dengan pointer yang agak merundum dari semeseter 1. No big deal..as aku pun bukan study hard sangat. Sesuai la pointer tu dengan usaha aku. Januari aku mula dengan roomate baru, Afiqah-my classmate-tablemate. Kami punya perangai dan taste sama. And yang paling penting, kami sama-sama suka pergi kelas lambat. Bangun awal mana pun, kami akan lambat juga ke kelas.

#My birthday 12th January and my roomie 13th January. On my birthday, she wakes me up at midnight just to wish my birthday and same goes to me when comes to her birthday. Birthday tahun ni, takda apa yang spesel pun...sangat.I hope "they" would celebrate my birthday since I never missed to celebrate their birthday last year, but they're not. Sedeyh :(
My roomie and I celebrate our birthday at Sunway Pyramid wif 2 classmates hujung Januari sebab time tu baru ja dapat elaun. Tapi dalam masa sehari almost 3/4 elaun habis sebab bayar duit buku, kelas, etc... Then, kat Sunway aku tertarik kat 1 handbag Vinnci ni. Dah la less 50% tapi still aku tak mampu nak beli sebab tak cukup duit. Double sedeyh :((

Dari depan : Afiqah-my roomie, Fizah & Lisda - my classmate
Muka kenyang after makan kat Pizza Hut sempena celebrate our birthday.

#And my plan nak pergi jumpa kawan2 UCSI tak jadi sebab 2 weekend berturut2 ada kelas ganti untuk cuti tambahan CNY. Then February pun tak sempat jumpa dorang sebab cuti CNY, mid sem's exam. Dorang pun lepas ni akan busy dengan final exam dorang before clinical year. So, setakat ni taktau bila dapat jumpa dorang.

Setakat ni kot yang aku ingat pasal bulan Januari 2013.


No comments: