CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, January 11, 2012

Intro KSKB Part I

 
 
Latest entry pasal malam before aku mendaftar ke KSKB Sungai Buloh and after that takda new entry. Mesti korang fikir aku sudah melupakan blog aku seperti kacang melupakan kulit after aku dah jumpa kawan-kawan baru and dah start menjadi pelajar nerdo. Owh, please,,, apakehal aku nak lupakan blog aku. Blog ni la tempat aku nak mencurahkan apa yang aku rasa aku taknak cakap face to face. 

First of all, aku tak puas hati masa pagi hari pendaftaran. Emak aku taknak hantar aku kat KSKB sebab susah nak kawal Ecah, my liltle niece yang sangat lincah pergerakannya. Tapi bukan Emak aku cakap taknak hantar, tapi ada orang lain cakap, tak payahlah pergi hantar, nanti Ecah siapa nak jaga. Waktu tu, aku dah tak puas hati dah. And janji nak pergi daftar pukul 10, and pukul 8 pagi baru aku iron baju kurung. Tetiba, the other family hon kereta pukul 8.30am and cakap nak pergi dah. Time tu kalut giler la aku iron baju and mandi. Dalam hati dah menyumpah-nyumpah dah and dah rasa macam nak cakap "Pergi la dulu daftar sendiri, nanti Pikah pergi daftar sendiri naik taxi" after tengok muka cemberut dorang. Tapi aku siapkan la apa yang patut dengan hati yang sakit and naik kereta.Yang sedihnya, aku tak sempat salam cium tangan,muka Emak aku before naik kereta. Rasa terkilan sampai sekarang.

p/s: esok aku sambung, lewat malam sangat.kelas pukul 8.00 pagi esok

No comments: